MODERNÍ PODKROVNÍ LOŽNICE

novostavba RD
Pyšely
10/2016
Krásné moderní návrhy interiérů, profesionální vystupování, příjemně lidská komunikace s klienty, ochota naslouchat a upravit prvotní návrhy ... za nás prostě velká 1 s hvězdičkou a ještě větší díky Avengers do Brna.
Jiří a Radka S.
Pyšely
Koncept návrhu ložnice

Krásný prostor v podkroví, který už při první návštěvě vybízel k návrhu moderní ložnice. I tak by se dal popsat podkrovní prostor s přiznanými trámy. Vzhledem k tomu, že v tomto rodinném domě jsme navrhovali více místností, zopakovali jsme zde materiály, které prochází celým domem – bílý lesk a kontrastní tmavý dřevodekor. Na podlaze je metrážový koberec ve světlém provedení a všechny interiérové dveře jsou bílé.

Levitující manželská postel a další vychytávky

Dominantou této podkrovní ložnice je zvýšená manželská postel, která je posazena na nočních stolcích a ustupujícím rámu, takže působí jakoby se v prostoru vznášela pár centimetrů nad kobercem. Postel je v zadní části „položena“ na hmotě nízkých úložných prostor, které tvoří noční stolky podél postele. Za postelí je navržena praktická polstrovaná deska. Po delším váhání klienti nakonec zvolili do ložnice i decentní kosmetický stolek se zrcadlem umístěným z pravé strany okna. Stoleček je prakticky doplněný o výsuvy, kam lze pohodlně schovat veškeré kosmetické přípravky, aby nenarušovaly čistou hmotu nábytku na míru. Tři stejné výsuvy pod deskou stolu jsou otevíravé na dotyk, aby se nenarušovala jednoduchost celého kosmetického koutku. Stolek je doplněný o jednoduché obdélníkové zrcadlo. Výklenek z levé strany u okna jsme využili na úložné prostory na míru. Navrhly jsme zde knihovnu v kombinaci s nízkou komodou po hranu okenního parapetu. Spodní část je rozčleněna na troje stejná posuvná dvířka. Otevřené úložné prostory na knihy jsou navržené v pravidelném rastru. Další výklenek je potom využitý na vestavnou šatní skříň s otevíravými dveřmi – opět bez úchytek s otevíráním na dotyk.

Materiály, barvy a doplňky

Veškerý nábytek na míru je navržen v kombinaci bílého lesku a dřevodekoru. Z bílého lesku je konstrukce manželské postele, dále čílka skříněk pod postelí i kosmetického stolku a knihovna. Z dřevodekoru jsou potom navrženy korpusy skříněk pod postelí, zadní deska za skříňkami, kosmetický stolek a zadní stěna za policemi v otevřené knihovně. Na stěně vedle vestavné skříně je naproti postele umístěno vysoké zrcadlo. Na stěně za postelí je navržena decentní tapeta v šedostříbrném provedení. Tato tapeta se potom opakuje na stěně ve výklenku vedle dveří, kde je počítáno s umístěním velkoformátového obrazu. Zastínění okna do zahrady je navrhováno klasickou roletou ve světlém provedení. Látka na roletu je vybrána z materiálu „black out“, který umožňuje úplné zatemnění pro kvalitnější spánek. Vedle postele je z každé strany navržena stolní čtecí lampička. Zásuvky jsou umístěny ve skříňkách a vedení kabelu je řešeno kabelovou prostupkou do skříňky. U stropu jsou v místě stávajících vývodů navržena dvě čtvercová přisazená stropní svítidla.

Líbí se vám podkrovní ložnice?
Napište nám

moderní podkrovní ložnice  •  kosmetický stolek v ložnici  •  návrh moderní ložnice  •  ložnice se stříbrnou tapetou  •  knihovna v ložnici  •  odhalené trámy v ložnici

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo